آ
-
آهنی، لاله
تأملی بر کارکردهای چند ساحتی کاشی نگاره مجلس درویشان در تکیه معاون الملک کرمانشاهان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 52-67]
ا
-
اسمعیلی جلودار، محمد اسماعیل
تاملی بر تنوع مضامین و منشاء نقاشی های قاجاری شمال ایران با تکیه بر خانه حاج قاسمی- نوا(آمل) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 75-93]
-
اعلایی، سمیه
آسیبشناسی دانش بومی کاغذسازی سنتی ایران به منظور مطابقسازی با نیازهای جامعهی معاصر [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 38-54]
-
افروغ، محمد
تطبیق مولفه های فنی و زیبایی شناختی در جل اسب قشقایی و شاهسون [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 204-222]
-
افشار، حمید
تفسیر کاربردی رواج پلان هشت ضلعی در آرامگاههای سلجوقی و نقد آراء سنتگرایان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 137-148]
-
افشارمهاجر، کامران
تحلیل محتوای نقاشیهای دیواری در خانههای قاجاری تبریز [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 130-153]
-
افضلیان، محمد
بررسی تطبیقی ویژگیهای بصری، الگوهای هندسی و کاربرد گرهچینی چوبی در خانههای تاریخی درمیان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 161-184]
-
افضل طوسی، عفت السادات
خوانش بیشمتنی از جایگاه حیوانات در نگارههای نبرد رخش و شیر در قرن دهم هجری [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 36-51]
-
امیرآبادی، زهرا
بررسی تطبیقی ویژگیهای بصری، الگوهای هندسی و کاربرد گرهچینی چوبی در خانههای تاریخی درمیان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 161-184]
ب
-
بطحایی، مریم
تاملی بر تنوع مضامین و منشاء نقاشی های قاجاری شمال ایران با تکیه بر خانه حاج قاسمی- نوا(آمل) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 75-93]
پ
-
پرمهریابنده، امیرحسین
مقایسه نقوش نقاشیهای دیواری بقاع متبرکه در لاهیجان و نقاشیهای شاهنامهی کارکیا [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 54-73]
-
پورمختار، صدیقه
خوانش آثار اقتباسی فرح اصولی با تکیه بر نظریهی میمسیس آدورنو [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 149-160]
خ
-
خلیل نژاد، سیدمحمدرضا
بررسی تطبیقی ویژگیهای بصری، الگوهای هندسی و کاربرد گرهچینی چوبی در خانههای تاریخی درمیان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 161-184]
ر
-
رحمانی، اشکان
تحلیل نگارۀ «مجلس همایون و اکبر» از مجموعۀ مُرقع گلشن با تاکید بر انواع حضورِ هنرمند در اثر [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 5-19]
ز
-
زارعی، علی
مفاهیم مشترک باغسازی در دوره تیموری و صفوی، با تاکید بر نگاره های باغ دو مکتب هرات و مکتب دوم تبریز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 20-35]
-
زکریایی کرمانی، ایمان
آسیبشناسی دانش بومی کاغذسازی سنتی ایران به منظور مطابقسازی با نیازهای جامعهی معاصر [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 38-54]
س
-
سودیان طهرانی، سارا
تحلیل نشانه شناسانه تمثیل های منطق الطیر عطار در نقوش تزیینی آرامگاه امام زاده روشن آباد گرگان [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 19-37]
ش
-
شیخی، علیرضا
تزیینات آجرکاری در نمای بیرونی بناهای قاجار و پهلوی بیرجند [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 94-108]
-
شواکندی، مهدیه
مفاهیم مشترک باغسازی در دوره تیموری و صفوی، با تاکید بر نگاره های باغ دو مکتب هرات و مکتب دوم تبریز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 20-35]
ص
-
صدیقیان، حسین
پژوهش تحلیلی هنر قاشقتراشی در خوانسار از دیرباز تاکنون [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 122-136]
ط
-
طاهری، علیرضا
بازنمایی درختان مقدس و اسطوره ای اسلامی در نگارگری (زقوم، طوبی، سدره المنتهی) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 5-18]
ع
-
عابددوست، حسینعلی
مقایسه نقوش نقاشیهای دیواری بقاع متبرکه در لاهیجان و نقاشیهای شاهنامهی کارکیا [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 54-73]
-
عباسی شوکت آباد، امیرحسین
تزیینات آجرکاری در نمای بیرونی بناهای قاجار و پهلوی بیرجند [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 94-108]
-
علیئی، میثم
هنرمندان لواسانی در پهنهی ری،تهران و لواسان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 112-121]
غ
-
غیاثیان، محمدرضا
رواج مصوّرسازی سوز و گداز نوعی خبوشانی در عصر صفوی: با تاکید بر نسخۀ موزۀ هنر والترز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 68-80]
ف
-
فرخفر، فرزانه
تحلیل تطبیقی نقوش گچبریهای عصر ساسانی و سلجوقی در خراسان (مطالعه موردی: بناهای بندیان درگز و رباط شرف) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 171-190]
-
فرشچیان، امیرحسین
جایگاه و مفهوم هندسه در هنر معماری اسلامی بر اساس آراء اخوانالصفا [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 109-129]
ق
-
قاسمی، مرضیه
... شبی چون شَبَه روی شسته به قیر (بررسی ارتباط موضوعی متن و تصویر در داستان بیژن و منیژه) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 154-170]
-
قاضی زاده، خشایار
خوانش آثار اقتباسی فرح اصولی با تکیه بر نظریهی میمسیس آدورنو [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 149-160]
-
قربانپور آرانی، حسین
رواج مصوّرسازی سوز و گداز نوعی خبوشانی در عصر صفوی: با تاکید بر نسخۀ موزۀ هنر والترز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 68-80]
-
قره بگلو، مینو
جایگاه و مفهوم هندسه در هنر معماری اسلامی بر اساس آراء اخوانالصفا [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 109-129]
-
قوی هیکل، نازنین
تحلیل تطبیقی نقوش گچبریهای عصر ساسانی و سلجوقی در خراسان (مطالعه موردی: بناهای بندیان درگز و رباط شرف) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 171-190]
ک
-
کریمی عواطفی، طاسین
تحلیل محتوای نقاشیهای دیواری در خانههای قاجاری تبریز [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 130-153]
-
کشتی آرا، مهرداد
بازنمایی درختان مقدس و اسطوره ای اسلامی در نگارگری (زقوم، طوبی، سدره المنتهی) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 5-18]
-
کلاه کج، منصور
تأثیرتغییرات اجتماعی بر یکصد سال گرافیک معاصر ایران ( براساس نظریه تغییر اجتماعی ،گی روشه) [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 98-111]
-
کوهستانی اندرزی، حسین
مفاهیم مشترک باغسازی در دوره تیموری و صفوی، با تاکید بر نگاره های باغ دو مکتب هرات و مکتب دوم تبریز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 20-35]
م
-
مافی تبار، آمنه
بررسی طرح و نقش منسوجات در پوشش بیرونی مردانة درباریان در عصر زند [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 191-203]
-
محرابی، محسن
پژوهش تحلیلی هنر قاشقتراشی در خوانسار از دیرباز تاکنون [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 122-136]
-
محمدزاده، مهدی
تأملی بر کارکردهای چند ساحتی کاشی نگاره مجلس درویشان در تکیه معاون الملک کرمانشاهان [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 52-67]
-
محمودی، سکینه خاتون
... شبی چون شَبَه روی شسته به قیر (بررسی ارتباط موضوعی متن و تصویر در داستان بیژن و منیژه) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 154-170]
-
مرتضایی، محمد
تاملی بر تنوع مضامین و منشاء نقاشی های قاجاری شمال ایران با تکیه بر خانه حاج قاسمی- نوا(آمل) [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 75-93]
-
مقبلی، آناهیتا
تحلیل نشانه شناسانه تمثیل های منطق الطیر عطار در نقوش تزیینی آرامگاه امام زاده روشن آباد گرگان [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 19-37]
-
مقنی پور، مجیدرضا
تحلیل نگارۀ «مجلس همایون و اکبر» از مجموعۀ مُرقع گلشن با تاکید بر انواع حضورِ هنرمند در اثر [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 5-19]
-
مهاجری، مهدیس
خوانش بیشمتنی از جایگاه حیوانات در نگارههای نبرد رخش و شیر در قرن دهم هجری [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 36-51]
ن
-
نژاد ابراهیمی، احد
جایگاه و مفهوم هندسه در هنر معماری اسلامی بر اساس آراء اخوانالصفا [دوره 8، شماره 22، 1400، صفحه 109-129]
ه
-
هاشمی زرج آباد، حسن
مفاهیم مشترک باغسازی در دوره تیموری و صفوی، با تاکید بر نگاره های باغ دو مکتب هرات و مکتب دوم تبریز [دوره 8، شماره 21، 1400، صفحه 20-35]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد